אמנת שירות

עבורנו, ב”שרון נהב”, תחום השירות נחשב לאחד מערכי הליבה של החברה, לכן הקדשנו מחשבה רבה וכתבנו עבורכם אמנת שירות שמבססת את ההתחייבות שלנו כלפיכם.

  • לפעול תמיד באמינות, שקיפות והוגנות – אל מול הלקוחות, השותפים והספקים.
  • עובדי החברה מונחים להתנהל תוך אדיבות, נימוס ורצון טוב.
  • החברה ועובדיה זמינים לפניות הלקוחות תוך מתן מענה מהיר, מקצועי ויסודי.
  • ב”שרון נהב” האויב של ‘המצוין’ הוא ‘הטוב מאוד’. אנחנו עושים ‘סקרי משוב’ בקרב הלקוחות באופן קבוע ומנסים תמיד להיות קשובים לביקורת, להפיק לקחים ולהשתפר.
  • כל מידע רלוונטי, הידוע לנו, שעשוי להשפיע על קבלת ההחלטה של הקונה – יוצג בפני הלקוח.
  • נשתדל ללכת לקראת הלקוחות ולהתחשב בצרכים שלהם עד כמה שאפשר.
  • אנחנו ננהל משא ומתן מתוך עמדה הוגנת ונדאג שלכל לקוח תהיה כתובת ותחושת התייחסות אישית.
  • לכל תפקיד בחברה אנחנו מאיישים אנשי מקצוע בעלי נסיון בתחומם.
  • חברת שרון נהב מספקת את כל הערבויות הדרושות בהתאם ל’חוק המכר’.
  • אנחנו מסייעים ללקוח בעת הליך רישום המשכנתא מול הבנק.
  • חברת שרון נהב בונה על פי סטנדרט איכותי ובהתאם לתקנים שמוגדרים על ידי רשויות התכנון והבקרה.
  • אנחנו מתחייבים למפרט איכותי, עשיר ומגוון שמשאיר ללקוח מרחב של בחירה.
  • בחברת שרון נהב עושים מאמץ מיוחד כדי לעמוד בלוחות הזמנים שסוכמו ובכללם מועדי האכלוס.
  • אנחנו מספקים עדכונים שוטפים ללקוח, במרווחי זמן קבועים, על התקדמות הבניה.